QUI SOM?


dimecres, 17 de juny del 2015

S'HA ACABAT EL CURS

Doncs sí, ja s'ha acabat. Arriba el temps de descansar i carregar piles, potser de viatjar o d'anar a la platja o a la muntanya o, també d'estar estones estirats al sofà de casa...

Si els pares no saben què poden fer per les vacances amb vosaltres, aquí trobareu moltes recomanacions.

Els 30 deures d’estiu que els teus alumnes voldran fer



En aquest enllaç trobareu també activitats que us aniran molt bé per repassar les assignatures que vulgueu.

EDU365


Ja sabeu que ens encanta fer el tafaner. Si teniu ganes d'entrar al bloc i de tant en tant explicar-nos què esteu fent, ens agradarà molt.

Que ho passeu molt bé!

Rosa i Sagrario

6 comentaris:

  1. Hola soc l'Helena,acabo de tornar de vacances!!!! m'ho he passat molt bé,he anat a Córdoba, Sevilla i Granada. He anat a la mezquita i he comptat totes les columnes, hi ha 850 columnes, a l'alhambra m'he mullat a totes les fonts, i a la giralda vaig pujar fins a dalt. També m'he pujat a un cotxe de caballs i he après a tocar les castanyoles!!!! M'ho he pasat molt bé i espero que vosaltres també!!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Helena! M'alegra molt veure que has aprofitat tant les vacances i que has tingut ganes d'explicar-nos-ho. Devia ser una mica cansat comptar tantes columnes! És bonica, oi, la mesquida?
      Acaba de gaudir de les vacances que queden. Aviat ens tornarem a veure...

      Elimina
    2. No t'equivoques Rosa, la mesquida era molt bonica! Però......... Feia molta calor!!!!

      Elimina
  2. Hola soc l'Helena acabo de tornar de vacances una altra vegada..... : ) He anat 2 nits a Ampuria Braba com cada any, pero aquesta vegada m'ho he passat molt millor que els altres anys!!!! M'he pujat a un cotxe de carreres, he anat a un minigolf i he guanyat i m'he passat tota la resta del dia a la piscina. També he anat a menjar a un xino!!! ; ) m'han comprat un joc molt divertit i m'he tirat el dia jugant!!!!!

    ResponElimina
  3. Jo también he vingut de vacances. He estat a Cantábria i a Burgos . A Cantábria lo que més em va agradar va ser Cabarceno ,és un zoo molt gran i els animals tenen molt d'espai. I de Burgos la Catedral, m'ho he passat molt bé.

    ResponElimina
  4. Hola jo també he tornat de vacantes .He estar a Cantábria i a Burgos .Cantábria em va agradar molt sobretot Cabarceno era un zoo molt gran i el animals tenien molt de espai.I a Burgos la seva Catedral. M'ho he passat molt bé.

    ResponElimina