QUI SOM?


dissabte, 27 de desembre del 2014

LES VACANCES DE NADAL


 


Hola nois i noies! Com van les vacances? Heu aprofitat per descansar una miqueta? Heu fet ja alguna cosa interessant? Recordeu que ens agradarà molt saber què aneu fent i recordeu que heu de practicar amb els jocs del bloc de quart i explicar-nos-ho.
Vinga, a veure qui s'anima a començar!

Ja hi ha tot de gent que han fet comentaris. Llegiu-los i animeu-vos a fer els vostres o a contestar els dels companys mentre esperem que arribin els Reis...

Acabeu de passar-ho bé i molt bon any a tothom!

 


89 comentaris:

  1. Jo ja he cagat el Tió . I també he celebrat el Nadal amb la familia i també he jugat al bloc de quart !!!

    Rita

    ResponElimina
    Respostes
    1. El dia de Nadal vaig marxar de viatge cap a Eurodisnei, per 4 dies. Aquells dies els vaig aprofitar per estar en els parcs d'atraccions i pujar-me a moltes. La que més em va agradar va ser la del "Ratatouille" que és en 3D i representa que tu ets el ratolí i vius tot el que li passa en el restaurant. Un altre dia, el vem aprofitar per anar a París per veure la Torre Eiffel, però no la vaig poder veure enlluernada perquè era de dia. Em va agradar molt la ciutat però no el vent que feia. M'ho vaig pasar molt bé. Els altres dies he estat a Badalona celebrant el nadal i el meu aniversari amb la familia.QUÉ BÉ, JA TINC 9 ANYS!!

      Elimina

    2. I jo tambè he fet cagar el tio i m'ha regalat tot de xuxeries i en l'últim moment un joc de manualitats.

      Elimina
    3. Caram Leah! Que ben explicat està tot! I quina enveja! Veig que t'ho estàs passant d'allò més bé. Me n'alegro molt. Ja has fet alguna de les manualitats del joc? Ah! i per molts anys!

      Elimina
  2. Hola! Sóc en Sergi. Com han anat les vostres vacances? He anat al pessebre d’Òrrius. Vaig veure un conillet que era molt suau i després vaig veure un ànec que era molt bufó. També vaig veure els pastorets i el caganer i al final vaig veure el Portal de Betlem on estaven el nen Jesús, la Verge Maria i Josep. També vaig veure els Reis Mags d’Orient i em vaig fer una foto de record. Quan vaig arribar al cotxe feia 1 grau de temperatura. Quin fred vaig passar!!!!!!

    ResponElimina
  3. El dia 24 he fet el Caga Tió de la meva àvia. Han vingut els meus 2 tiets, la meva tieta amb la meva cosina i els meus avis. El Tió m’ha cagat un rellotge, el Tomodachi Life, que és un joc de la consola, i una faldilla gris amb un jersei de color lila.
    Us desitjo feliç 2015.

    ResponElimina
  4. Hola amics i amigues!!!!
    El dia 28 vaig anar al Saló de la Infància. M'ho vaig passar GENIAL!!!!!
    Havien moltes activitats.

    FELIÇ 2015 A TOTS!!!!

    Adrià

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Adrià. I de totes les activitats que vas fer, quina et va agradar més?

      Elimina

    2. El que mes em va agradar de totes va se un inflable que donava voltes.

      Elimina

  5. He jugat a joc de reciclatge i els punts que he tingut són 100.

    ResponElimina
    Respostes
    1. I en què consistia el joc, Marc?

      Elimina
    2. El joc consistia en posar objectes al seu container corresponent,ha estat molt divertit ,ara vaig a mirar més jocs que he vist que n'hi ha molts.

      Elimina
    3. Molt bé Marc. Recorda, quan escriguis, de començar amb majúscula i acabar amb punt!

      Elimina
  6. Jo he jugat a un joc de matemàtiques que es tractava que anéssim posant pes fins que les bosses portessin el mateix pes. Per exemple si una de la bossa tenia 400g i l'altra bossa tenia 300g havia de buscar un menjar que fes 100g perquè l'altra bossa també fes 400g, llavors ja estarien iguals de pes. M'ha agradat molt aquest joc.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt ben explicat el joc, Aina. N'has fet algun més?

      Elimina
    2. Hola Aina. Jo ho provaré també

      Elimina
    3. Jo també he jugat a aquest joc Aina em va agradar molt!!!

      Elimina
  7. El joc de globus ha sigut molt divertit,es tractava de calcular on posar el globus per que caigués l'agulla. M'ha costat molt jugar, era molt complicat.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aquesta és la gràcia, Miguel Angel, que sigui complicat però t'acabi sortint. Si no no té gràcia, no et sembla?
      Què has fet aquestes vacances, ens ho expliques?

      Elimina

  8. El dia d'acabar el 1r trimestre vaig anar a la platja amb el meu pare,la meva mare i el meu gos. Vaig ficar els peus a l'aigua i estava molt freda uffff!

    ResponElimina
    Respostes
    1. No m'estranya! Devies congelar-te els dits!
      Què més has fet aquests dies, Nico?

      Elimina
  9. Aquestes vacances de Nadal m'ho estic passant molt bé!!!.

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'alegra molt que ho passis tan bé, noia! Que ens pots explicar què estàs fent per estar tan contenta?

      Elimina
    2. Sí, el 31 de desembre vaig anar a casa d'uns amics a cel·lebrar l'any nou. Erem 17 persones. Vam jugar a un joc que tenien. A les 12 de la nit vam menjar el raïm!!! Vam riure molt i ens ho vam passar molt bé!!!

      Rita

      Elimina
  10. Hola Rosa soc l'Helena vaig escriure el meu comentari de les vacances,pero no el veig publicat,t'ha arribat?

    ResponElimina
    Respostes
    1. No hi havia cap comentari, Helena. Ara ja he vist que n'has fet més. Molt ben explicat tot!

      Elimina
  11. M'he llegit un llibre en castellà que es titula "Kika superbruja y la momia".
    M'ha agradat moltissim perque era un llibre d'aventures.

    ResponElimina
  12. El 30 de desembre vaig anar a la pista de gel.Era la primera vegada que hi anava.
    Vaig veure a alguns amics de clase:la Carla,l'Anna,el Mario,i el Marc Ll.
    Despres vaig anar a pendre xocolata calenta perque feia molt de fred.

    VA SER MOLT DIVERTIT!!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. És xulo això de trobar-se amb amics per fer una cosa. Sempre és més divertit. A mi m'agrada molt patinar sobre gel però ja fa molts anys que no ho faig!
      La xocolata deuria anar d'allò més bé per entrar en calor, oi?

      Elimina
  13. Bon any a tots!!! Aquestes vacances de Nadal he anat a Toulouse a visitar la Ciutat de l' Espai. He vist moltes naus espacials i he pujat a la Mir i la Soyuz.

    ResponElimina
  14. A mi el joc de les diferencies a estat molt xulo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Alex, no s'acaba d'entendre què vols dir. Torna a fer el comentari ben redactat i te'l canviaré.

      Elimina
    2. El joc de les diferencies sortien dos dibuixos que semblaven iguals però tenien set diferencies i si les trobaves sortia una rodona de color blava

      Elimina
  15. Hola, he jugat al joc de mates el d'explotar globus amb un dard, i m'ha sortit bastant bé. També he jugat al joc dels cistells, em passava de pes i havia de treure menjar d'un cistell.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Àlex. Per què creus que t'ha sortit bé el joc dels globus? Què s'ha de pensar per fer-lo bé?

      Elimina
    2. El joc del globus sortia abaix com un metre i el joc et deia una mesura i tu calculaves on anava a caure el dard per explotar el globus

      Elimina
  16. Les fotos de la natura m' han agradat molt, son xulíssimes!

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'alegra molt que t'hagin agradat. Jo també les trobo precioses. Quantes coses boniques hi ha pel món, eh?

      Elimina
  17. Ainhoa Martínez Cachero2 de gener del 2015, a les 18:18

    Jo també he fet cagar el Tió i m’ha cagat moltes coses. El pare Noel m’ha portat llibres, manualitats i més coses,... M’ho estic passant molt bé. Aaaaah!, per cert, ja he entrat en alguns jocs de quart, per exemple al joc de reciclatge. És molt xulo!
    Bon any nou 2015! Un petó.

    ResponElimina
  18. Bon any a tothom!
    Vinga Diables animeu-vos a comentar allò que esteu fent!

    ResponElimina
  19. He jugar als sudokus i a equilibrar la compra. Ha estat molt divertit!

    ResponElimina
  20. He jugat als diferents jocsa de català i han estat molt divertits!!! Ara vaig a fer els jocs de mates.

    ResponElimina
  21. El joc de mates el del pes ha estat molt divertit!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'alegra que t'ho hagis passat bé amb els jocs, Marta. Segur que també hi has après coses!

      Elimina
  22. El diumenge 28 vaig anar a un partit de bàsquet de la Penya contra el Tenerife. Van quedar 88 a 83. Va guanyar la Penya.

    ResponElimina
  23. Hola a tots!!! Aquest nadal he anat a la fira de Nadal de Cornellà. Es un saló molt gran amb inflables, tallers i jocs. He celebrat les vacances amb la família i a la Palmira, que és un restaurant que ens agrada molt. Estic fent multiplicacions, divisions i practico les paraules del sobres. BON ANY A TOTHOM!!!!

    ResponElimina
  24. Rosa, estic jugant als jocs aritmètics del blog, pero sempre em diu 0 aciertos, i els meus pares diuen que les operacións les havia fet bé.

    ResponElimina
  25. El dissabte 3 he anat a un taller de la Pedrera de Barcelona. Ens han explicat un conte : " Sopa de pedres de Nadal". I hem fet una visita per les golfes i el terrat de la Pedrera.

    ResponElimina
  26. He jugat el joc de Paraules. M'ha agradat però m'ha costat molt ordenar algunes paraules. Es tracta d'adivinar la paraula desordenada i escriure-la a baix correctament.

    ResponElimina
  27. El joc d'empènyer paquets ha sigut molt xulo.Es tratava de calcular els metres perquè dos paquets xoquin.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt ben explicats els jocs. Veig que has practicat molt!

      Elimina
  28. El dia 24 de desembre vaig anar a sopar a casa dels meus tiets i després de sopar vaig fer cagar el Tió. A la nit de Cap d'Any vaig anar a dormir a casa de la meva cosina .He jugat al joc dels sudokus. I em vaig fer una foto amb els gegants de Barcelona que ara la veureu:

    https://flic.kr/p/qoT6Jg

    Sort amb els Reis amics!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Pol. Veig que també t'ho has passat bé. Em sap greu però no puc obrir la foto amb l'enllaç que has enviat. Porta-la a l'escola i la veurem.

      Elimina
  29. Ahir vaig anar a la neu a la Vall de Núria amb cotxe fins a un poble que es diu Queralbs i després amb un tren que es diu El cremallera, que puja a Núria agafat a unes vies que són cremalleres per no relliscar.
    Vaig estar tot el dia tirant-me amb el trineu i amb la taula de snow per la neu, m'ho vaig passar molt bé. Vam anar a dinar a un restaurant i jo vaig menjar canelons i pollastre que estava molt rico.Despues mentre els grans feien cafè jo i el meu germà ens tiràvem per la pista gran que estava buida, després vam agafar l'últim cremallera a les 18:30 de tornada a casa.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Uau, que xulo! M'ha fet recordar quan jo també hi vaig anar, ja fa molts anys!!! Espero que hagis agafat moltes energies!

      Elimina
  30. Avui he fet molts jocs de catalá.He practicat: memòria de nombres,paraules,repeticions,fixació,memòria visual i el que més m'ha agradat és el joc de les diferencies.
    Avui ja no faré més jocs perque a la tarda aniré a la cavalcada dels reis!!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. I tant que havies de deixar de practicar! La cavalcada era el primer!

      Elimina
  31. Falten dos dies pels Reis!!! Quina il•lusió!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Et desitjo que les teves expectatives d'il·lusió es facin realitat.
      Ja queden pocs dies de vacances. Aprofita'ls.

      Elimina
    2. Moltes gràcies!!!!!!!!!!!!! Els Reis m'han portat moltes coses.Estic molt content.

      Elimina
  32. El Pare Noel m’ha portat un puzzle de 1.000 peces i l’estem fent tota la família. És una foto de Nova York; és molt difícil.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gerard estàs tenint unes vacances fantàstiques i enriquidores. Me n'alegro que t'ho passis tan bé i que n'aprenguis tant. Ànim amb el puzzle. Aviat ens veurem.

      Elimina
    2. ¡¡¡Hola Sagrario

      Elimina
    3. Hola Nazareth! Bon any! Espero i desitjo que els Reis hagin estat més esplendits que la teva breu salutació. Què no tens res a explicar amb tants dies de vacances i tantes festes familiars? I la Nerea? Suposo que està molt enfeinada. Demà ens veurem. Una abraçada.

      Elimina
  33. Hola, els reis s'han portat molt bé, m'han portat una cartera, una pilota de futbol, uns guants de porter, roba i el joc del Simon. Ja s'acaben les vacances.
    Ens veiem el dijous al cole.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Exacte Àlex. Ens veiem allà. Veig que els Reis confien en tu! El joc del Simon és molt xulo i va molt bé per treballar l'atenció i la memòria. Aprofita!

      Elimina
  34. He posat 4 comentaris al blog amb l'ajuda dels meus pares. Em demana un codi per saber que nos soc un robot i ho poso. Desprès em surt un missatge que diu que s'està revisant el meu comentari. Pero no s'ha publicat cap d'ells

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Aitana. Em sap greu però fins avui no he pogut tornar a mirar el blog. Ara ja els tens tots publicats. Déu-n-hi-do la feina que has fet aquests dies. Està tot molt ben explicat.

      Elimina

  35. A mi el que m'ha agradat més ès ELS PESOS DE JOGUINES; ELS ADIVINEM. Es tracta de que hi ha com sis jocs que has d'anar jugant i a mi el que m'agrada més és el de PESA JUGUETES: es tracta de posar una joguina a sobre d'una balança i has de posar com unes capsetes de 1,2,5 o 10 fins que estiguin les dos balances que són com plats ,els dos plats han d'estar en la mateixa posició i així has de sumar les capsetes per saber quan pesa aquella joguina. A mi m'ha agradat , a veure si us atreviu a fer aquest joc.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Rosa, els jocs que heu posat són molt divertits ir ens ensenyen moltes coses.

      Elimina
  36. M'agrada molt el joc de calcular el preu de les joguines i és interessant el dels nombres romans.

    ResponElimina
  37. He jugat molt a matemàtiques i el joc que més m'ha agradat ha sigut"Como medimos el tiempo".Hi havia un rellotge de sorra i havia de comptar els segons fins que es buidava.

    ResponElimina
  38. Jo he jugat al joc dels globus m'ha agradat molt i avui aniré a la cavalcada dels Reis Mags. Bon nadal a tothom :) i que els reis mags us portin moltes coses Adéu!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Per fi has fet un comentari, Yago! Molt bé!
      Abans de publicar-lo, però, hauries d'haver mirat com l'has escrit perquè hi havia unes quantes faltes que he hagut de corregir... Recorda repassar les coses, d'acord?

      Elimina
  39. Hola! Sóc la Laia Flores. Els Reis Mags m’han portat una ràdio que m’ha agradat molt. També he entrat al bloc de l’escola i he treballat els nombres romans.

    ResponElimina
  40. He anat a la cavalcada de Reis amb en Jan. La meva germana va sortir a la cavalcada. M’ha agradat molt i he agafat molts caramels. També he fet uns quants jocs del bloc de quart.

    ResponElimina
  41. La nit de reis vaig anar a la cavalcada,la meva germana era voluntaria i anava al costat de la carrossa del rei Baltasar i em va pintar la cara amb carbó.Després vam anar a sopar amb uns amics dels meus pares.Quan vam arribar a casa vam posar al costat de l'arbre les sabates amb el nom,llet i galetes.
    També vaig deixar una carta als reis i em van contestar en anglés,i molts regals.
    Al migdia va venir tota la família a dinar i em van portar més regals i de postres ens vam menjar el tortell de reis.

    ResponElimina
  42. El dia de la cavalcada se'm va trencar el queixal a trossos.

    ResponElimina
  43. He anat a la cavalcada i m'ho he passat molt bé, era molt bonic. M'ho he passat bé fent les activitats del bloc de 4t.

    ResponElimina
  44. I m'ho he passat molt bé fent les activitats del bloc. La que més m 'ha agradat ha estat la d'equilibrem bosses de la compra.

    ResponElimina
  45. A en Dorian els Reis Mags li han portat el mateix patinet que tinc jo, però en un altre color.

    ResponElimina
  46. Demà aniré a patinar sobre gel.

    ResponElimina
  47. Els reis m´han regalat un patinet molt xulo. Hauré d´anar en compte perquè corre molt. Jajaja!!!


    ResponElimina
  48. Carla Blancafort Pons !!!!!!!18 de gener del 2015, a les 16:26

    Aquestes vacances m’he llegit el llibre de l’Enigma de les Ones que parla d’uns nens i de la contaminació del mar i m’ha agradat molt!

    ResponElimina
  49. Carla Blancafort Pons !!!!!!!18 de gener del 2015, a les 16:29

    El Pare Noel em va portar una minicadena (radio) de color negre. També m’ha portat un puzle 3D del Camp Nou del Barça i un cotxe teledirigit tot terreny. I el Caga Tió em va cagar animals de joguina: un elefant, una zebra, un guepard, un goril.la, un tigre, una girafa, un os polar i un gos (pastor alemany) i també molta xocolata.

    ResponElimina
  50. Aquestes vacances he jugat al joc del sudoku i al joc de reciclatge i he obtingut 2.465 punts i els jocs m’han agradat molt!

    ResponElimina
  51. El dissabte passat vaig anar amb la Rita i l’Hugo, els seus pares, els meus i el meu gos Mak d’excursió. Vam anar a veure el castell Montsoriu. Ens vam perdre a l’anada una miqueta. Quan vam arribar, vam veure el Castell una miqueta destrossat però l’estaven arreglant. Vam fer un picnic allà dalt i quan vam arribar a baix, van venir a sopar a casa meva la família de la Rita i vam fer un túnel del terror i els pares es van espantar molt.

    ResponElimina
  52. Avui escric aquests comentaris que vaig fer per les vacances de Nadal i que vaig publicar malament perquè no vaig fer allò de no sóc un robot.

    ResponElimina