QUI SOM?


dilluns, 17 de novembre del 2014

SOMNIS DE SORRA


 
 El dia 13 de novembre vam anar al Círcol Catòlic, de Badalona a veure aquesta obra: SOMNIS DE SORRA. Va ser espectacular. Els nois i noies de 4t expressen les seves opinions. Val la pena llegir-les, tant aquí com en els comentaris.



A mi em va agradar,perque tot semblava un somni.Es tractava d´un nen que feia molts viatges com (Xina, la Sagrada Família, la Torre Eiffel i crec que tambè eran les torres Bessones). El que em va agradar més va ser la Torre Eiffel. En un dels viatjes que va fer va tenir una nòvia,que sempre la portava a un lloc on hi havia un arbre amb un gronxador penjant, tot aixo ho feia un senyor amb sorra. Al final es veien els dos nens que ja eren avis. El nen va portar a la nena un altra vegada al lloc del gronxador on estava l'arbre, va ser tan romàntic!!!
L'última obra surt a dalt.  (Leah)





Em va agradar molt perquè això era molt difícil de fer. (Nico)

M'ha agradat moltíssim aquesta obra,era molt xulo veure al senyor fent dibuixos amb sorra,sobretot l'últim que eren un senyor i una senyora grans i també un gronxador al que  anaven de petits.  (Helena)

 Bryan Joya: m'ha agradat moltíssim per què la historia era molt original i bonica.

 Ha sigut molt bonic per què les imatges eren increïbles i m'ha agradat moltíssim. (Alejandro)

 Va ser molt xulo perqué un noi tocava el piano i l' altre feia dibuixos amb la sorra. (Aitana)

Ha estat l'obra més xula que he vist mai. Imatges fetes amb sorra. Què impressionant! Gràcies per portar-nos a una obra de teatre tan increïble. (Pol Jiménez)

L´obra que vam veure era molt original. Hi havia un senyor que feia uns dibuixos amb sorra eren increibles. Tambe hi havia un senyor que tocava el piano.(Rita)

El teatre era molt xulo i a mi m'ha agradat molt. Va ser molt divertit. No m'ha agradat, no, m'ha encantat. (Isabel)
A mi també m'ha agradat molt. El senyor que feia els dibuxos era un artista, feia uns dibuixos impressionants. Ha sigut molt divertit, m'ha agradat molt, ha sigut al·lucinant. (Aina)

A mi m'ha agradat moltissim perqué era d'un noi que treballava en el circ i que anava viatjant per tot el món. A més a més les imatges eren reals com els monuments de tot el món. (Julen)

12 comentaris:

  1. M´ha agradat molt anar amb el meu company.M´ho he passat molt bé i ha sigut molt divertit.

    ResponElimina
  2. Era xulo les imatges però m' adormia.

    ResponElimina
  3. A mi em va agradar, pero a davant meu hi havia unes professores que no paraven de parlar.

    ResponElimina
  4. És veritat , Leah.


    AinaRomero

    ResponElimina
  5. A mi em va agradar molt perquè eren com uns somnis de veritat i com la vida real d'una persona.

    ResponElimina
  6. A mi em va agradar molt pero no tant com pensava. M'adormia pero era un somni per mi.

    ResponElimina
  7. A mi em va agradar molt, això que ja l' havia vist abans amb els pares.

    ResponElimina
  8. Nens, són tan bonics que m'emociono!

    ResponElimina
  9. A mi també em va agradar molt perquè era molt original!!!!!!!!!!!

    ResponElimina