QUI SOM?


dijous, 2 d’octubre del 2014

LA CLASSE DELS DIABLES

La classe de quart A ens diem "Els diables". Quan comencem el curs és el primer tema que treballem.


La Mercè (la nostra mestra d'anglès de quan érem petits) havia estat diable "quan era jove". Ens va portar el seu vestit i ens va explicar moltes coses sobre la colla, el que fan i com s'ho passaven de bé.

Aquí podeu veure un de nosaltres vestit de diable. Els altres escoltàvem bé el que explicava la Mercè i li vam preguntar tots els dubtes.






El vestit li va una mica gran però està "xulo", eh?








14 comentaris:





  1. M'ha agradat molt aquesta activitat.

    ResponElimina
  2. Mercè, t'agraïm les explicacions fruit de la teva experiència com a diable de Badalona.

    ResponElimina
  3. Hola diables, se us nota que esteu molt atents a les explicacions de la Mercè. Així m'agrada. Que us vagi molt bé aquest nou curs.

    ResponElimina
  4. el Raul feia molta gracia

    ResponElimina
  5. Em va agradar molt, gracies Merce!!!!

    ResponElimina
  6. M'ha agradat disfressar-me de Diable.

    ResponElimina
  7. Que graciós està el Raül, vestit de diable.

    ResponElimina
  8. jajajaajjaajajaj!!!!!!!!! que graciós en Raül, jajaja que bé ens ho vam passar, gràcies Mercè.

    ResponElimina
  9. Quina gràcia fa el Raul,jajajajajajajajaja!

    ResponElimina
  10. M'ha agradat molt la teva explicació del tema dels diables.

    ResponElimina
  11. Què bonic que va vestit en Raül, jajajajajajaja!!!!!!!!!

    ResponElimina
  12. Quina gracia Raül !!!!!!!!!! Jajajajaja !!!

    ResponElimina
  13. En Raül estava molt graciós. Jajajajajaja !!!

    ResponElimina